採用情報

[Japanese below]

Customer Service & Studio Manager
(CSSM)

 

Introduction:
BodyChance is now seeking a full-time employee to lead our customer service and studio management areas. Applicants are requested to:

1. Prepare your Resume;
2. Email both to recruit@bodychance.jp

Put “CSSM – Your Name” in your subject line.

 

Qualifications:
Applicants must have over 3 years’ experiences of customer service as well as school/studio management at institutions such as school related organization that has a service program and customer managing function. They are also expected to meet the following criteria.

• Must be able to speak and write business level English (as a guide, 600-700 TOEIC scores)
• Not only be quick, competent and precise and express kindness toward others in the areas described but also have the ability to identify areas that need improvement and take initiative until the result is achieved and there is a refined process/system.
• Management and/or project leader experience in the areas below would be an advantage
• Must have inclusive attitude and be able to communicate constructively involving people with diverse perspectives and values. Must be able to promote the action smoothly and effectively.
• Interested in education and psycho-physical area and have a high level of awareness and sense of responsibility in maintaining their own health.
• Have common sense and interest for customer management.
• Have willingness to learn new skills as needed.

 

 

Position & Title:
Contract employee. Title: Starting with Customer Service & Studio Manager. If you improve our systems and get things running smoothly and efficiently you could be offered a VP position.
(See further details in Japanese section below.)

 

The direct boss:
Company President: Jeremy Chance

 

Selection Process:
Please send your resume to recruit@bodychance.jp.
Document screening and interviews. BodyChance will contact you within 1 week to update the status of your application.

 

 


 

Customer Service & Studio Manager (CSSM)
顧客サービス及びスタジオ管理マネージャー

顧客管理及び学校/スタジオ管理に関する3年以上の業務経験があり、以下の条件を満たす方を一名募集致します。

• ビジネスレベルの英語の読み書き及び会話が問題なくできる(目安としてTOEIC 600-700点以上)
• 上記分野において、迅速・正確・親切な業務遂行ができることはもちろん、自ら改善課題を発見し、仕組みの改善と定着まで自律的で積極的な活動を主導することができる。(同領域における管理職やプロジェクトリーダー経験があることが望ましい。)
• 多様な意見や価値観に対し寛容で関係者を巻き込む建設的なコミュニケーションをとることができ、活動を円滑かつ効率的に推進する。
• 教育や心身に対する興味関心を持ち、自らの心身を健康に保つセルフケアの意識を高く保っている。
• 顧客管理に関するアイデアや基礎的な知識を有し、必要に応じて学ぶ意欲がある。

 

 

役職:
Customer Service & Studio Manager(顧客サービス及びスタジオ管理マネージャー)

直属上司:
弊社代表 ジェレミー・チャンス(Jeremy Chance)

●採用人数:1名 可能なら4月から稼働を希望。
●資格等 :英語・日本語でのコミュニケーションが可能で心身壮健であれば、年齢・学歴・国籍を問いません
●勤務地 :BODYCHANCE目黒スタジオ
●勤務時間:8時間/日(休憩1時間を除く)週休2日制 就労開始/終了時間、及び定休曜日は相談可 
●報酬  :経験・実績に応じ、概ね月額28万円から35万円程度。賞与は本人及び会社業績によって検討。
●雇用形態:試用期間3カ月を含む1年間の契約社員。業務及び経営状況に特段の問題がなければ更新あり。
●その他 :社会保険、年次有給休暇、交通費支給あり。
●選考方法:英文による履歴書(recruit@bodychance.jpまで。)、書類選考後面談。書類選考結果は一週間内外にてご連絡します。